Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 11 maart 2015

MieQ riem

Hi fashion lovers..!

Toen ik op de Ibiza Xperience liep werden alle kleren letterlijk van mijn lijf afgetrokken. Ik liep namelijk reclame voor het merk H.I.P. 

Toen ik eenmaal even drinken ging halen werd ik aangesproken door super leuke mensen, heel spontaan en erg vriendelijk. Zij waren de eigenaars van het merk MieQ. Ik keek naar hun stand en zag al de riemen al liggen "Wauw!!".

Zo paste ik een simpel wit jurkje en combineerde ik dat met deze superleuke riem. Iedere riem is authentiek en is handgemaakt. Dat geldt niet alleen voor de riemen, ook de tasjes en de banden voor om je laarsjes zijn handgemaakt. 

Zo zie je maar dat een simple los jurkje gecombineerd met een riem toch heel sexy kan staan. 

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten